måndag 5 december 2011

Femte december

Idag har varit en mycket bra dag. Jag har varit på en heldag med Ungdomsstyrelsen som haft föreläsningar om tonårsföräldrar och utbildning. Det var väldigt spännande och jag gick därifrån med en massa nya idéer om hur vi ska kunna nå vara elever som väljer att avbryta skolan när de får barn.
Det tråkiga var att jag vaknade med en rejäl förkylning i kroppen så när jag kom hem från jobbet så kröp jag ner i sängen och har inte flyttat mig sen dess. Så, idag blir det ingen lucka i kulkalendern. För jag orkar inte. Jag vill bara sova. Så det tänker jag göra nu.

Gonatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!

Unknown sa...

Åh nåt sånt hade ju verkligen behövts när jag var ung!
Krya på dig kramar.

Malin sa...

Tack så mycket ni båda!

Zandra: Ja, ni var ju några stycken där i samma veva som hade behövt den hjälpen. Fast det har ju gått bra för dig ändå!