lördag 3 december 2011

Tredje december


Att julshoppa är inte speciellt roligt. Det är trängsel och stress och så spelar butikerna Carolas senaste julskiva på repeat (borde dom inte fatta att det bara skrämmer bort folk?!). Fast jag gillar det här med att ge bort saker. Och att få saker, givetvis. Jag är inte äldre än fem när det kommer till nöjet att bli uppvaktad. Men min familj har bestämt att julklappar bara är till för barnen (dom "riktiga" barnen, alltså). Så, då får jag julshoppa till mig själv helt enkelt. Och en fin butik att göra det i är Miss Juniversum på Davidshallsgatan. Och för er som har oturen att inte bo i denna fantastiska stad så har ni i alla fall turen att dom även finns på nätet. Så, dagens lucka i kulkalendern är följande:




 www.missjuniversum.se

1 kommentar:

Maria Kana sa...

Jag ansökte precis om både ett individuellt lån och ett berättigat lån från Mr Pedro Jerome och hans låneorganisation till 3%-räntan. Jag kommer att börja återbetala mitt lån nästa månad och det kommer verkligen att vara till hjälp för alla här som letar efter ett lån att kontakta Mr. Pedro Jerome på pedroloanss@gmail.com för individuella eller berättigade lån med en enkel återbetalning av lån som min.